نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مطرح شدن نام ژکو برای دهمین بار ...

مطرح شدن نام ژکو برای دهمین بار ...

گزارش ها حاکی از آن است که یوونتوس یک گزینه دیگر را نیز برای تقویت خط حمله خود در نظر گرفته است؛ ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی منچستر سیتی انگلستان هدف جدید بیانکونری است.

ژکو از زمانی که به سیتی پیوست همواره بیشتر نقش یک نیمکت نشین را داشته، او از سال 2011 از 128 بازی که در لیگ برای سیتی انجام داده در 55 تای آن ها به عنوان یار ذخیره به میدان آمده؛ با این وجود ژکو توانسته 50 گل در لیگ برتر به ثمر برساند. حال برخی از رسانه های ایتالیایی و به خصوص Calciomercato می گویند یوونتوس وضعیت ژکو را از سران منچستر سیتی جویا شده است، علاوه بر این خود ژکو نیز از وضعیت خود در شهر منچستر راضی نیست.

این در حالی است که احتمال می رود کارلوس توز در تابستان پیش رو تورین را به مقصد بوکاجونیورز ترک کند و همچنین پیشبینی می شود فرناندو یورنته نیز آخرین فصل حضورش در یووه را تجربه می کند.

Calciomercato گزارش می دهد که ماروتا برای انتقال ادین ژکو 29 ساله به یووه با سران باشگاه منچستر سیتی دیدار داشته و خود ژکو نیز از این موضوع مطلع است. چندی پیش نیز مائوریسیو زامپارینی، مدیر عامل باشگاه پالرمو اقدام یووه برای خرید دیبالا را تایید کرده بود. حال باید تا فصل نقل و انتقالات منتظر ماند و دید وضعیت خط حمله بانوی پیر چگونه پیش خواهد رفت.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: